*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

23 Kasım 2016 Çarşamba

onu yeni tanıdım....konuştuk dereden tepeden uzun vakitler bakışa bakışa…çın çın vuruyordu kaşıklar fincana çay denizinde…şekerler eriyordu hayatın dağdağasında…




onu yeni tanıdım…
çok eskiden tanımam gerekirken….


ben ki  toprağı çakılından
insanı cürufundan ayırmakla övünen
iddialı adem oğluyumdur….


ama onu yeni tanıdım…
tanıyabildim…


kalabalık bir gülümsemenin ağzında gördüm…
onca sentetik çiçeğin arasında
ben asil ve gerçek bir şebboyum / sıklamenim diyordu…


iddialı bir iddiasızlık içinde
dimdik duruyordu kemikli  hüzünlü ve güzel yüzü…



bazen hayat böyledir…
benzer istasyonlara uğrasa da katarlar
tutmaz vakitleri yolcuların yolların…
heyhat…..
ve makas değiştiren makinistler verir hayatın hükmünü….


onu yeni tanıdım..
eflatun bir kuş konmuştu hareli gözlerine…
hayatın kahrını yenen bakışları konmuştu…
umudun gölgesi de konmuştu rujlu dudaklarına….



konuştuk dereden tepeden uzun  vakitler bakışa bakışa…
çın çın vuruyordu kaşıklar fincana,  çay denizinde…

şekerler eriyordu hayatın dağdağasında…
                                               


ve günlerden bir gün ben
“ yalan gelip başköşeye oturur”   dediğimde bilgiç bilgiç,
“ yalan ağırdır….oysa tüy gibidir gerçek …”
cümlesiyle bağladı sohbetin ağzını tam on ikiden uzun saçlarıyla


dilerim;  tüy gibi gerçeklerin yolcusu olur hep…
dilerim ; gerçeklerin tüy gibi hafifliğiyle geçer ömrü…


ve dilerim
uzaklarda bir yerlerde  o katara  her bindiğinde
güzel şeyler düşünmeye devam eder ;
hayata insana  aşka ve paylaşılanlara dair…


onu yeni tanıdım…

isterdim,  çok isterdim

onca yolu yürürken de tanımak

çok ama çok  öncelerden….
     
                         ( murat örem / 23 kasım 2016 / ankara…)
  
     -müzik/türkiyenin en güçlü erkek seslerinden alpay-
      gitme / yanımda kal  / garlarda yankılanmasın ayrılığımız
             raylarda düğümlenmesin hıçkırığımız.. / gitme..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder