*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

8 Eylül 2015 Salı

siyah ve kocaman bir müzik setinin içinde ne çok döndü bu kaset…ne çok dinledim ünol büyükgönenç’i…ne çok mırıldandım “güzel günler göreceğiz” diye diye onunla birlikte…



1990’ların başı…
ankara…
siyah ve kocaman bir müzik setinin içinde ne çok döndü bu kaset…
ne çok dinledim ünol büyükgönenç’i…
ne çok mırıldandım  “güzel günler göreceğiz” diye diye onunla birlikte…

türkiye’nin en farklı seslerinden biriydi ünol büyükgönenç…
hala en farklı en yetkin müzik insanlarından biridir…

kimseler bilmez ünol büyükgönenç’i…
onun da kimseler de değildir umrunda…

iyi müzik yapmıştır ve asılı kalmıştır sesi anadolu’da…
kadir kıymet bilenler için…

şimdi kalksam şu yazıyı yazdığım bilgisayarın başından;  kocaman bir kaset dolabının içinden hala bulabilirim o ünol büyükgönenç kasetini onca yığının arasından…

yukarıdaki resimde de yer alan 11 şarkı vardı ve döne döne dinlerdim…
farklı besteler ;  bambaşka bir ses ve müzikal altyapıyla yoğrulmuştu…

ünol büyükgönenç'i dinlerken ; 
türkiye 1990’ların başındaydı…
ben gepgençliğimin başındaydım…

aradan onlarca yıl geçti…
türkiyemiz mi beni geçti hızla  yaşlanmada
ben mi türkiyemizi….
bilemedim….

bir eylül gecesinde
akarken içime içime
ölümlerin acısı…
cehaletin acısı…
cahil ve kör nefretin acısı…
yaktım sigaramı
yaktım sigaramı
yaktım sigaramı…
yine ünol büyükgönenç dinledim…
onun gibi olamasa da

“ insanlar ey 
nerdesiniz ,   
nerdesiniz …
nerdesiniz” 

diye diye…

( murat örem / 8 eylül 2015 / ankara…) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder