*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

26 Aralık 2014 Cuma

“ Bütün günahlarımın mesuliyeti aziz nesin’e aittir…Soru sormayı itiraz etmeyi bu kadar iyi öğretmesiydi ben de bu kadar huysuz bir adam olmazdım….”





         Bu blogda sayfaların en altına kadar okuyanlarınız görmüştür
         “….   aziz nesin’in 7 yaşından itibaren daimi okuru…”
cümlemi de …

Bir gün uzun bir yazı yazdığımda başlığı şu olacak ;
“ Bütün günahlarımın mesuliyeti aziz nesin’e aittir…Soru sormayı itiraz etmeyi bu kadar iyi öğretmesiydi ben de bu kadar huysuz bir adam olmazdım….” 

        aziz nesin bir yazısında kendini batmakta olan bir geminin su almasını engellemek için herkesle birlikte çabalamak zorunda kalan  baş kemancı olarak tanımlamış ve mealen şunları demişti ; “ geriye dönüp baktığımda yazdıklarımın çoğunun içimdekini yansıtmadığını biliyorum…çünkü ben aslında tıpkı bir baş kemancı gibi farklı yaşamak ve üretmek istemiştim ama içinde olduğum gemi öyle çalkantılıydı ki günlük dertlerden sıra gelmedi kemanı gönlümce çalmaya..”  

         oturup düşünün uzun uzun bu cümlelerin anlamını…
         sonra da aziz nesin imzalı şu güzelim şiiri okuyun bir cuma gününde…

          ARKADAŞIM BADEM AĞACI

“ Sen ağaçların aptalı
Ben insanların

Seni kandırır havalar
Beni sevdalar

Bir ılıman hava esmeye görsün
Düşünmeden gelecek karakış..
Açarsın çiçeklerini ..

Bense hayra yorarım gördüğüm düşü...
Bir güler yüz bir tatlı söz..
Açarım yüreğimi hemen

Yemişe durmadan çarpar seni karayel
Beni karasevda

Hem de bilerek kandırıldığımızı
Kaçıncı kez bağlanmışız bir olmaza
Koo desinler bize şaşkın
Sonu gelmese de hiç bir aşkın
Açalım yine de çiçeklerimizi

Senden yanayım arkadaşım
Havanı bulunca aç çiçeklerini
Nasıl açıyorsam yüreğimi

Belki bu kez kış olmaz
Bakarsın sevdan düş olmaz
Nasıl vermişsem kendimi son sevdama
Vur kendini sen de bu güzel havaya …”



( murat örem / 26 aralık 2014 / ankara…)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder