*"114" ayrı ülkeden günlük ortalama "500" ziyaret !
*her cümle "5846" sayılı yasa korumasında !
*fotolar "ekseriyetle" büyütülebilir !
*sağ alttaki küçük dünya ?

28 Eylül 2014 Pazar

talip apaydın ; benim de öğretmenimdi...hem de en unutulmaz öğretmenlerimdendi...


çocuklar büyüdü…
çocuklar büyürken anne babaları   büyü(ye)meden  yaşlandı…
                
çocuklar ,  bizim çocuklarımız;
ellerinden tutarak  yürünecek yaşı geçeli bin yıl olan çocuklarımız...

bizim çocuklarımız…

çocuklar büyüdü…
ellerinden tutup “aslan kral” filmine götürülecek  yaşları   geçtiler…
“polar ekspres”  de   yıldızlar kadar uzak….

tıpkı kavaklıdere sineması gibi …
flamingo pastanesi gibi…
tarihin ve hayatın kara deliklerine emanet,  yaşananlar…

bu sabah bir haber okuduğumda kesinlikle inandım ki ;
artık benim çocukluğum da yıldızlar kadar uzak…

o çocukluğum ki okumalarla geçmişti…
o çocukluğum ki  talip apaydınlarla dolu dolu geçmişti…

duydum ki dağdaki kaynak isimli güzelim çocuk kitabının da yazarı olan
talip apaydın da ölmüş…
iyi etmiş…

insana insanlığa bu kadar uzak günlerde daha da yaşayıp
ne yapacaktı sanki….!!!!

insan iyisi talip apaydın…
köy enstitülü talip apaydın,
kendine yakışanı yapmış…
ölmüş….

çocuklar büyüdü…
çocukluk günlerimiz kaf dağının ardında kaldı…

benim hayatımda da
talip apaydın’ın ölümüyle bir sayfa daha kapandı…

şimdi yağmur zamanı…
türk müzik tarihinin çok ama çok az bilinse de
en unutulmaz şarkılarından birini  dinleme zamanı…

( 28 eylül 2014 / murat örem / ankara…) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder